Wednesday, January 28, 2009

Karaoke!!!!!!!!!

Alkisahnya, hari ni aku pergilah berkaraoke dengan beberapa orang teman sekerja. Lama jugak aku dah tinggalkan sesi berkaraoke ni. Plan ni pun dibuat last-last minit. Kebetulan hari ni, aku boleh join diorang.

Bila tau jer nak pergi karaoke, Kak Ita ajak aku pergi temankan dia beli baju, sebab dia tak nak pakai baju kurung masuk pusat karaoke. Dalam masa 1 jam lunch hour tu, aku pergilah temankan dia cari baju. Isetan, Parkson, Romp. Padini, PDI, G2000 Women, pendek kata semua kedai yang jual baju kami masuk. Tapi hampeh! Ada yang menarik, tak ada saiz. Ada yang ada saiz, harganya mak datuk! Boleh aku beli pas bulanan selama 3 bulan. Last, Kak Ita decide pakai jer lah baju kurung tu.

Sampai kat pusat karaoke pulak, bukan mic yang kami pegang dulu. Aku dengan dia pergi isi perut dulu. Makan, tak ingat dunia! Sampai 4 trip kami melantak! Yang lain sibuk melalak, kami pulak sibuk melantak. Lepas tu barulah join diorang nyanyi. Enjoy the pics!


Ni nak menyanyi ke nak makan?
Ni lah aksi terlampau sorang HR melalak! Ha..ha..
Uiks! Penuh perasaan mamat sorang tu nyanyi.
Siapa agaknya gerangan dia tu? He..he...
Ha..ha..Kak Ita dah tak sabar nak makan tu...
Trip ke 2 sesi menjamu selera.


Ni trip ke 3 aku makan.


Ni trip ke 4 dah ni. Wow! Tak sedar, kuatnya aku makan!

Seronok jugak sekali kala test suara ni. Lepas ni, tak tau apa lagi plan best yang diorang nak buat. Tapi aku suka join aktiviti yang melibatkan makanan. Maklumlah, aku ni kan suka makan. Ops! Kuat makanlah! Tu sajalah untuk kali ni. See ya....

1 comment:

  1. amboih.. ramai betoi kengkawan nko
    kan...

    tuh ade gambar jejake macho mane tuh?
    feeling giler menyanyi... nko ni tak baik
    betoi laa candid pic orang kan...

    is ish ish ish....

    lepas ni aku dengar nkorag nak pg pangkor
    jadi ker??? huhuhuh :p

    ReplyDelete