Monday, January 19, 2009

Malam AJL 23

AJL 23 sudah pun berlalu di mana kita semua sudah mengetahui pemenangnya. Keadaan di dalam Stadium Putra memang meriah. He..he..aku tak sempat nak tangkap banyak sangat gambar sebab aku datang lambat. Kebetulan kamera aku pun habis bateri. Jadi aku datang untuk memberi sokongan kepada artis kesayangan aku, Stacy. Tapi apa pun enjoy gambar yang dirakamkan oleh jurugambar Stacyfrenz.

Sempat lagi aku dan Liza berposing sebelum bermulanya acara.

Pengacara pada malam itu, Ally Iskandar, Cheryl Samad dan FBI

Persembahan bertenaga dan menarik dari Stacy - Aku Stacy

Persembahan memukau dari Jacylin Victor, M Nasir dan Jamal Abdillah. Penonton turut menyanyi sama ketika mereka mendendangkan lagu Isabella.

Alamak terlebih sudah!

Stacy di luar stadium.

Stacy sempat berposing di dalam kereta.

All pics credit to Abg Casper

Pengalaman berada di pentas final AJL satu pengalaman baru bagi aku. Kata orang lagi best tengok kat rumah sebab lagi jelas dan tak perlu bersesak-sesak dengan orang ramai. Tapi kalau korang berada kat sana, korang akan tahu kemeriahannya takkan sama dengan ketika menonton di rumah. Walaupun tak menang, Stacy sudah pun memberikan persembahan yang mantap dan bertenaga. Sebelum balik, Stacy sempat bertemu dengan para peminatnya di luar stadium dan mengucapkan terima kasih kepada peminatnya kerana hadir memberi sokongan.

7 comments:

  1. Urk...gi AJL ke? bestnyer...bestnyer...
    Smlm eleea xsempat nk tgk...
    kena settle assgmnt...
    huhuhu...dateline da dkat...
    =(

    ReplyDelete
  2. tak per eleea. boleh tengok kat you tube. tapi kali ni tak bestlah, sebab tak nampak muka kami yang terjerit-jerit memberi sokongan. he...he...

    ReplyDelete
  3. walau pun sikit lg nak menag tetep beri semagat kan.. bagus²bagus²..laku kan same di tempat koje k..hidup cs

    ReplyDelete
  4. sye ske teng0k stacy menari!!!!

    ReplyDelete