Sunday, January 18, 2009

Lion Dance @ CSKL

Pada 17hb, ada acara Lion Dance. Aku sebenarnya tak tau nak update apa pasal ni. Cuma ni lah 1st time aku jadi camerawoman. Susah jugak nak amik gambar sebab terpaksa berasak-asak dengan orang ramai. Tapi apapun, enjoy the pics!

Apa benda ni ek? Lupalah nak tanya apa nama benda ni.

Comel tak?

Eh! Ambil gambar! Nak posing jap. Pas tu baru sambung nari k!

Nak juga dua ekor naga ni enterprem dengan bos aku...

Ni lah limau yang aku dapat. Menurut kepercayaan orang Cina, jika kita menerima limau melalui pemberian tarian naga itu, ia akan membawa tuah atau ong. Bila mengetahui aku memperoleh limau, serta-merta anak-anak buah aku mendoakan aku semoga aku mendapat jodoh tahun ini. Amboi! Macam tak sabar jer nak tengok aku kahwin! Sibuk ajer mereka ni!

3 comments:

  1. Kasik kat eleea je r oren 2...ley ka?...nk kawen gak...huhuhu =)

    ReplyDelete
  2. wakakaka....dh makan dh pun oren tu! kita tengok, betul ke ada ong. he...he..

    ReplyDelete
  3. cis ko ader gambo tarian nage nih.. aku x dpt ambik satu pic pun..hp aku leh lak beteri kong.. huuu problem²

    ReplyDelete