Friday, January 09, 2009

Award Dari Eleza & Sis Laura


Wah! Terima kasih kat Sis Laura dan Eleza kerana memberi award. Walaupun baru beberapa kali jumpa, tapi macam dah bertahun kenal. Walaupun aku ni seorang yang pendiam, korang tak sisihkan aku. Pendiam ke aku ni? He..he..mungkin bagi orang yang baru kenal aku, nampak aku ni macam pendiam. Belum jumpa rentak lagi kata orang. Tapi tunggulah bila dah lama dan serasi, mungkin baru keluar kot true color. Bagi yang pertama kali jumpa, dan anggap aku ni macam sombong atau tak reti nak bergaul, minta maaf banyak-banyak k. Anyway, thanks tuk award ni. Lupa nak tanya Ann, aku time sekolah rendah dulu pendiam ke nakal? He..he...Maklumlah, dah lost memory. Ann jer lah ingat segala memori kat sekolah rendah dulu. Ann, sila jawab!

Award ni aku bagi kat semua rakan-rakan aku. Tapi sesungguhnya nilai persahabatan itu tidak dapat dinilai dengan apa-apa anugerah pun di dunia ni. Banyak yang dah aku pelajari sepanjang bergaul dan mengenali korang semua. Seronok dapat mengenali korang semua!

No comments:

Post a Comment