Sunday, February 01, 2009

Atas Nama Kemanusiaan

Cuti hari minggu, aku tak duduk kat rumah. Nak tau aku pergi mana? Korang tengoklah gambar yang ada ni. Korang tau lah aku pergi mana.


Dah tahu kan aku pergi mana? Sambil berhibur, sambil beramal.


Kumpulan Charm, pengacara yang memang happening dan havoc!
1) Saida dan peminat cilik.
2) Dia Fadilla menyanyi dan melelong barangan peribadi
3) Persembahan kump Coda, artis Siti Nurhaliza Production
4) Persembahan solo dari Amer SOFAZ

1) Ramli MS melelong barangan peribadi seperti seluar, baju dan tali pinggang.
2) Mawi turut menghiburkan dan melelong barangan peribadi seperti kasut dan seluar jeans.
3) Atilia menyanyikan lagu Sangkar
4) Shamsul Ghau-Ghau mengutip derma.


Persembahan yang mendapat tepukan paling gemuruh, Meet Uncle Hussein


Julia Ziegler, Iqram Dinzly, Dynaz & Diana Danielle.
Sesi bidaan yang diacarakan oleh mereka berempat kurang meriah skit.


Linda Onn, Erra Fazira, Nikki dan Sarimah.
Kecoh betul ketika sesi bidaan.


Bakal mama dan papa.
Erra dan Engku Imran turut melelong barangan peribadi mereka.

Sepatutnya, Stacy turut ada di acara ini. Aku pun ajaklah adik-adik aku sebab mereka nak jumpa dengan Stacy. Tapi hari ni, tak ada rezeki untuk mereka berjumpa dengan Stacy sebab aku dapat panggilan, Stacy tak dapat buat persembahan kerana masa yang diperuntukkan untuknya telah tamat. Tapi aku dan adik-adik aku terhibur jugak dengan barisan artis yang hadir pada petang itu. Cuma aku terlewat beberapa minit untuk berjumpa dengan idola aku, Dato Siti Nurhaliza.

Sebagai rakyat Malaysia yang prihatin dengan kesengsaraan mangsa kekejaman Rejim Zionis, aku pun ada menyumbang. Tapi nilai sumbangan aku biarlah rahsia sebab yang penting niat kita ikhlas dan murni. Ok, see ya......

2 comments:

  1. waa... pg jejalan tak mo nak ajak
    aku sekali kan... mencik ar~

    ReplyDelete
  2. Mr. Azman @ Kreuger : Ko nak ke gi aktiviti cm ni?

    ReplyDelete