Saturday, February 07, 2009

Happy Besday!!!!

Hmm..sedar tak sedar, umur adik aku, Ina dah menjangkau 19 tahun. Sebaya dengan umur Stacy. Sempena hari jadi dia, aku dan adik aku, Doris pakat nak meraikan hari jadi dia. Saja jer tak nak wish pada malam 6 hb. Tentu dia ingat kami ni kakak yang kejam sebab tak ingat besday dia. Tapi sebenarnya, kami saja jer nak wat surprise untuk dia. Aku dan Doris belanja dia makan satay kat restoran R & K di Setiawangsa.


Ni lah besday girl, adik aku Ina.


Satay yang menjadi santapan.


Kakak-kakak yang baik hati.

Macam biasalah, kalau kami tiga beradik dah berkumpul, ada saja perkara yang menjadi bahan usikan kami. Gelak ketawa dan usik-mengusik memang tidak lekang sepanjang perjalanan kami menuju ke destinasi. Harap lepas ni, banyak lagi masa yang dapat kami luangkan bersama. Rindunya dengan keluarga aku di kampung.

Dan untuk adik aku Ina, semoga tahun ni akan lebih baik dari tahun sebelumnya. Nanti kalau dah berjaya, jangan lupa dengan jasa kakak-kakakmu yang baik hati ni. He...he...he...

Oklah, see ya.....

7 comments:

  1. Aduih... buat aku telan air liur jer satay tu lah... anyway ucapan happy birthday buat adik u ek...

    ReplyDelete
  2. happy bezday ina......
    hope yoe hapy always...tuah tol dapat akak cam nancy tu...

    ReplyDelete
  3. ohhooo~`
    muka korg tak sme ek..
    huhuu.. yg sme mata korg jer..
    huhuu.. coklat^^
    neway hapi belated!! >.*

    ReplyDelete
  4. hi nancy... aku mintak ampon mintak
    maap... lame bebenor aku cume menjadi
    silence reader kat blog ni tanpa meninggalkan
    sebarang komen. maklumla aku sebok menyiapkan
    projek. alhamdulillah. sekarang ni dah sampai
    ke final step. lagi pon hari ni boss tadak...
    hahaha... sukenye aku.

    P/S:- hari ni aku nak buat rekod membuat komen
    untuk semua link yang ade kat blog aku
    start dari A-Z.

    Salam ceria dari aku untuk mu sekeluarga~
    AzmanIshak.Com

    ReplyDelete
  5. nazz : ok, nti akn disampaikan pesanan tu.

    ieyra : kakak mana x syg adik. setiap kakak mesti nakkan yg terbaik utk adik2

    nazlye : ye ke x sama? hmm...what everlah.

    azman : ha..ha..man. x per, aku faham. nti share2lh kejayaan projek ko tu.

    ReplyDelete
  6. heheheh...
    lenkali kn ajak aku ngan kreuger sekali :)
    amacam...ada berani...wakakakak

    ReplyDelete
  7. happy belated birthday too adik cypan..x tau nama..hehe..

    ReplyDelete